~~ Dots and stripes ~~
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Meksjoef schreef:Knap! Vindt Burgers niet het meest makkelijke aquarium hebben om te fotograferen... Knap!
Grappig dat je dat zegt, ik ben juist van mening dat ik een stuk prettiger is dan Blijdorp.
Het eerste stuk waar je de zee zeg maar in loopt is vele malen lichter en maakt het dus makkelijker om te fotograferen
SanValaria schreef:Yep, ik zat ook al naar die iso te kijken, hoe doe je het![]()
Knopje naar de juist stand draaien
Sorry, erg flauw ik weet het
Maar die iso 2000 gebruik ik regelmatig voor deze 'onderwater' foto's en daar werkt het erg goed
Nogmaals super bedankt voor alle leuke reacties

Heerlijk serene foto!
- Meksjoef
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Gotchas schreef:Meksjoef schreef:Knap! Vindt Burgers niet het meest makkelijke aquarium hebben om te fotograferen... Knap!
Grappig dat je dat zegt, ik ben juist van mening dat ik een stuk prettiger is dan Blijdorp.
Het eerste stuk waar je de zee zeg maar in loopt is vele malen lichter en maakt het dus makkelijker om te fotograferen![]()
Blijdorp is ook een totale ramp
Ach om eerlijk te zijn, zijn de meeste dierentuinen een ramp door weerspiegeling dan wel donkere bakken... Doe mij maar mijn bakjes (2400 liter ongeveer) die zijn een stuk makkelijker om bij te lichten 
- gjdenbesten
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man