Fijne plaat die de aandacht vasthoudt. Leuk zoals die twee blijkbaar in iets totaal anders zijn geinteresseerd, alsof ze er niet bij horen.
Mensen in het Rijksmuseum
Ik hou d'r van, lekker dynamische plaat met de nodige rustpunten.
- sugarman
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
MartijnJ schreef:Mag ik vragen hoe je dat dan doet? Diafragma helemaal dicht en dat was genoeg?
Inderdaad, het diafragma dichtdraaien naar F22 in de AV-stand en de camera op de grond leggen met onder de lens een lensdop zodat de camera een beetje schuin naar boven wijst.
Niet zelf op de ontspanknop drukken maar de zelfontspanner dat laten doen zodat er minder kans op bewegingonscherpte ontstaat.
En als laatste mijn voet en af en toe ook mijn hand voor de zoeker houden anders raakt de belichtingsmeter in de war door het licht wat door de zoeker komt wat normaal door je oog en hoofd wordt tegen gehouden.
In de foto staan de exifgegevens voor overige informatie.
- Paula Loonen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Een hele mooie!
De "drukte" van het op en neer geloop en de rust van de mensen die op het bankje zitten mooi in een keer gevangen.
Ik vroeg me al af of je een statief had meegenomen omdat je dat eigenlijk nooit mag gebruiken in een museum
Maar ik zie het al, de camera stond op de grond
De "drukte" van het op en neer geloop en de rust van de mensen die op het bankje zitten mooi in een keer gevangen.
Ik vroeg me al af of je een statief had meegenomen omdat je dat eigenlijk nooit mag gebruiken in een museum
Maar ik zie het al, de camera stond op de grond- iew
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik heb deze foto nu al meerdere keren bekeken en blijf telkens terug komen om er nog eens naar te kijken.
Ik vind dit echt een geweldige foto, ik snap ook echt niet dat deze geen TC heeft gekregen.
Ik vind dit echt een geweldige foto, ik snap ook echt niet dat deze geen TC heeft gekregen.

Hele gave plaat