Strandshoot

Mensen in alle vormen en maten
sugarman
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Strandshoot

Bericht Geplaatst:

Ziet er goed uit en met het lichte karakter ziet het er juist fris en fruitig uit.
Waren er niet meer andere achtergronden, decors?
1 en 4 vind ik rechts te veel ruimte zitten en hadden gewoon in het midden gezet kunnen worden.
Annemiek
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Strandshoot

Bericht Geplaatst:

Dank jullie wel. Misschien nog een kleine toelichting; de foto's zijn even snel tussendoor gemaakt. Het poseren en maken heeft denk ik voor beide gezinnen 10 minuten geduurd. Er is geen rekening gehouden met kleding etc. Zonnebrillen op hoofd zijn misschien wat veel, maar aan de andere kant wel lekker nonchalant in de foto. Er heeft dus geen voorbereiding plaatsgevonden en daarom heb ik ook niet geswitched met achtergronden.
Als ik echt een afgesproken shoot zou doen, dan zou ik inderdaad hier in wisselen.

Desondanks is het goed om alle tips te horen, die kan ik namelijk mooi meenemen in een volgende keer, zelfs in een 'snel-even-tussendoor' shoot.
Sandra-S
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Strandshoot

Bericht Geplaatst:

Ik vind het een heerlijke lichte serie waarvan ik me goed kan voorstellen dat de families hiermee dolblij zijn. Het accent ligt op de personen en toch kun je de mooie strandkleuren en zee goed zien.
Keep on the good work :up
Gemini
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Strandshoot

Bericht Geplaatst:

Houding in de eerste foto vind ik beter dan de houding in de laatste foto. Daar kijk ik een beetje tegenaan als "waarom hangen die ouders zo over hun kind heen op die manier"? :unsure

Verder heb ik een beetje een gevoel alsof de DOF niet gefotografeerd is, een beetje alsof er sterk een vignet omheen geplaatst is, dat heel licht is. De omgeving voelt wat onnatuurlijk licht in verhouding met de belichting op de mensen.

Niet verkeerd bedoeld, maar is gewoon wat me opvalt/in me opkomt bij het zien van de foto's. :)
Annemiek
Lid
Lid
Contacteer:

Strandshoot

Bericht Geplaatst:

Dank. De achtergrond was al vrij licht en deze heb ik idd met een vignet nog benadrukt. Houding ouders was eigen keuze onder regie van dw tweeling. Bedankt voor de tips.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”