Challenge XXVII - Popart
- petervaneekelen
- Moderator
- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Ik zie Warhol, ik zie Liechtenstein, allemaal mooie interpretaties!
En hoewel ik ze dus allemaal zeer goed vind is er toch één die wel heel duidelijk mijn stem opeiste.
En hoewel ik ze dus allemaal zeer goed vind is er toch één die wel heel duidelijk mijn stem opeiste.
Nog anderhalf uur totdat de laatste stemdag voorbij is.
Wat doen we bij een eventueel gelijkspel ?
Wilbert
Wat doen we bij een eventueel gelijkspel ?
Wilbert
Als het aankomt op komt op loten zou ik dit erg jammer vinden. Is er niet een andere oplossing ?
Een kleine challenge waarvoor we 48 uur krijgen..
Ondertussen kan de andere challenge dan gewoon doorgaan. Een van ons word dat later tegen die persoon ingedeeld. Je loot dus in eerste in stantie met het lootje: Annemiek/Wilbert
Geen idee natuurlijk hoe Annemiek de aankomende 48 uur in haar tijd zit.
Wilbert
Een kleine challenge waarvoor we 48 uur krijgen..
Ondertussen kan de andere challenge dan gewoon doorgaan. Een van ons word dat later tegen die persoon ingedeeld. Je loot dus in eerste in stantie met het lootje: Annemiek/Wilbert
Geen idee natuurlijk hoe Annemiek de aankomende 48 uur in haar tijd zit.
Wilbert
Ik wil ook niet loten 
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Nee, dan had ik 't goed 
Had voor mezelf een lijstje gemaakt wie welke foto had gemaakt, op basis van wat ik weet van het werk van deze en gene, spitzenfingergefühl, jing-en-jang, reduceren, deduceren, etc, daarbij had ik deze wel zo ingeschat...
Had voor mezelf een lijstje gemaakt wie welke foto had gemaakt, op basis van wat ik weet van het werk van deze en gene, spitzenfingergefühl, jing-en-jang, reduceren, deduceren, etc, daarbij had ik deze wel zo ingeschat...