Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....)

Mensen in alle vormen en maten
xafke
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Bericht Geplaatst:

Ik weet niet of je goed bent in photoshop maar wat heel leuk is bij kinderen is als volgt:

- adjustment saturatie en zet de saturatie zodat het kleur voor de helft wegvalt maar het kind in de huid net niet grijs wordt.
- adjustment curves er boven en het roodkanaal een klein beetje bol zetten zodat de huid terug normaal huidkleur wordt.

Simpel en leuk effect.

Just my 2 cents...
Erik Symoens
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....)

Bericht Geplaatst:

Heb je suggestie effe geprobeerd......lijkt me aardig te lukken.....huid komt beter over maar je hebt hier wel veel mogelijkheden erin natuurlijk naargelang hoever je terug gaat ivm terugbrengen van saturatie en optrekken van het roodkanaal in de curve......sowieso bedankt van je tip...

Als je wil mag jij hier je suggestie wel effe uitproberen hoor.....geen probleem mee.....
Alerion
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

De hooglichten in je kleurenversie zijn enorm oververzadigd en daardoor compleet vlak geslagen, hoe komt dat?
Erik Symoens
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Ongedwongen.....(kleurenversie bijgezet....)

Bericht Geplaatst:

Denk door iets teveel saturatie in het algemeen toe te passen....was nogal flets van kleuren daarmede ook dat ik voor de omzetting ben gegaan,de kleurenversie was op verzoek maar zou hem niet als basis van beoordeling geplaatst hebben.......dank voor reactie trouwens.
Plaats reactie

Terug naar “Portretten”