Deva schreef:Ach, dat snoetje van Zoé die met ogen dicht geniet van de wonderen van de herfst... prachtig gedaan Nuelle.
Maar die trui vind ik drie keer niks

Misschien komt het door mijn opvoeding... gereformeerde boeren vinden een beest met kleren aan een van de hoogtepunten van stadse aanstellerij, maar je begrijpt, daar hoef jij je niks van aan te trekken gelukkig.
Ik vind je opmerking prachtig! Lekker recht door zee en wij kennen elkaar al een hele tijd op PD dus ik vind je comment altijd leuk!
Ik snap je hoor! Die trui is voor meer mensen wennen. ;-) En deze heb ik speciaal op maat laten breien. Met 3 knopen aan de zijkant. Ik moet wel sjiek de stad in samen he!
Nee, zo'n mooie is geen noodzaak. Echter, whippets hebben vaak wel met het koude weer bescherming nodig. Er zit haast geen vacht op en de borst is groot en diep. Het hart ligt dus ook maar dun beschermt. Longonsteking is iets waar ze bevattelijk voor zijn. Dus een dekje is nodig. Als het koud wordt. Niet als het boven de 10 graden is. (Alleen voor de foto) Ik heb ook van die paardendekjes. Uit de paarden winkel. Voor de hond die ernaast loopt. Minder sjiek. Maar functioneel.
En ik persoonlijk vind het prachtig. Ze heeft eh... nogal veel verschillende.