Prachtige herinnering voor de schaatser. Super houding
~Hunter~
- Gotchas
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Wederom een hele knappe plaat met prachtige details, pose en helderheid en kleuren.
Focus is weer spot on. Vind de oranje outfit lekker afsteken tegen de witte omgeving.
Ondanks dat je daar geen invloed op hebt, maakt het de opname wel een stuk sprekender.
Proficiat nog met je TC
Focus is weer spot on. Vind de oranje outfit lekker afsteken tegen de witte omgeving.
Ondanks dat je daar geen invloed op hebt, maakt het de opname wel een stuk sprekender.
Proficiat nog met je TC

- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Humm, of hij scheef staat? Ik weet het niet...kan zijn. De schaatster is nét de bocht ingegaan, de vage lijn is het onderscheid van de baan met de kussens. Zou het de kromming van de bocht kunnen zijn?
Ik hou van ''volle'' kleuren, het oranje van dit pak knalt je scherm af...Zou willen dat er door de clubs soms iets meer aandacht wordt geschonken aan de kleding. Althans aan de kleurstelling dan!
Ik hou van ''volle'' kleuren, het oranje van dit pak knalt je scherm af...Zou willen dat er door de clubs soms iets meer aandacht wordt geschonken aan de kleding. Althans aan de kleurstelling dan!