je fotos zijn kwalitatief goed al spreken ze mij persoonlijk totaal niet aan.
Wat ik me afvraag in hoeverre is de locatie hier belangrijk? Je zegt dat je in de drukte van het keukenhof deze shoot hebt gedaan. Maar hij zou voor mij net zogoed in elke andere tuin kunnen zijn.. En ja 8 ff eruit halen inderdaad, breekt de seriematigheid helemaal af.
En tja, modelfotografie spreekt je aan of niet natuurlijk. Kwestie van smaak lijkt mij. Lokatie was voor mij niet echt belangrijk en dit was gewoon een dagje uit met de stichting
Mooi hoor!!! Ik vind de combinatie van het paars in haar jurk en de groene achtergrond heel prettig... leeuk van dat reflectie-scherm... Ik roep altijd dat het reflectie scherm mijn belangrijkste hulpmiddel in de fotografie is.... je kan daar zo'n goeie resultaten qua belichting mee krijgen!
Een reflectiescherm vind ik ook een beter resultaat geven dan b.v.b. een flitser. De truc, nou ja truc, die ik gebruik is het model in de schaduw zetten en dan reflecteren met het scherm. Al staat er zon of niet.
Prachtig! Ik vind het heel bijzonder hoe de kleuren er af knallen. Wat is het formaat van het scherm waar je mee gewerkt hebt? mijn favorieten zijn 2 en 5 door de blik en compositie. De laatste foto is inderdaad anders als de rest van de serie maar vind ik wel een hele spannende foto door al die blikjes cola. Gewoon even recht trekken en hij is perfect!
Peter dank je wel! Dat ziet er wel super handig uit zeg. Zou je het eventueel nog zonder hulp kunnen doen ook! Daar liep ik bij mijn laatste buitenreportage enorm tegen aan namelijk (het te kort aan handen). Dank je wel voor de tip :-)