Fotoshoot in volle zon
- Geert
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Ik dacht ... ik kom eens kijken
Het is tamelijk goed verlopen, we hebben er een paar mooie opnames van overgehouden.
Er was veeeel volk en veeeel zon, maar dat heeft me er niet toe weerhouden om er iets moois van te maken.
Het is weer een ervaring rijker.
@Henry, ik ben geen communie aan het vieren... het was enkel en alleen de fotoshoot vandaag
De opnames post ik pas na de communie (eind mei) dan worden ze pas uitgedeeld en online gezet
Gr. Geert
Het is tamelijk goed verlopen, we hebben er een paar mooie opnames van overgehouden.
Er was veeeel volk en veeeel zon, maar dat heeft me er niet toe weerhouden om er iets moois van te maken.
Het is weer een ervaring rijker.
@Henry, ik ben geen communie aan het vieren... het was enkel en alleen de fotoshoot vandaag
De opnames post ik pas na de communie (eind mei) dan worden ze pas uitgedeeld en online gezet
Gr. Geert
- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
Ben benieuwd......

- Erik Symoens
- Lid

- Contacteer:
- Geert
- Lid

De eerste proefdrukken zijn toegekomen en het resultaat mag er zijn.
Alle geslaagde opnames laten afdrukken op standaard foto formaat 11,5x17
Het verschil van kleur is nauwelijks merkbaar tov het beeldscherm wat op zich toch al goed is.
De lichte delen zijn zelfs beter dan op het beeldscherm, ook de scherpte is zeer goed!
Kortom geslaagd voor mij
Alle geslaagde opnames laten afdrukken op standaard foto formaat 11,5x17
Het verschil van kleur is nauwelijks merkbaar tov het beeldscherm wat op zich toch al goed is.
De lichte delen zijn zelfs beter dan op het beeldscherm, ook de scherpte is zeer goed!
Kortom geslaagd voor mij