Zonsondergang(etjes)...

Van hier tot Tokio
Alchemist
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Zonsondergang(etjes)...

Bericht Geplaatst:

Fraaie serie, nummer 1 vind ik het mooiste ;) :tn
Her dramatische van de laatste foto spreekt me wel aan, maar stiekem is de dramatiek er bij de andere 2 platen ook wel. Wel lijken ze allemaal iets scheef te staan
Toch ook een beoordeling per foto ;) :
1: De lichte beweging in het water spreekt me wel aan, zoals je zelf ook aangeeft: met extreme sluitertijd is het al zovaak gedaan. Je durft hier dus iets anders te doen :up
Voor mij de beste uit de serie vanwege de compositie

2: Heerlijke kleuren in de lucht, zeker met het wat paarsige. Zou je misschien zelfs nog ietsjes mogen aanzeten door lokaal de verzadiging op te schroeven

3: Lekker dramatisch, misschien een tandje donker. De zon hier wat centraal geplaatst, een klein minpuntje. Ik twijfel ook wat of de voorgrond niet iets te groot is.
Matthijs
Lid
Lid

Zonsondergang(etjes)...

Bericht Geplaatst:

Alchemist, dank voor je uitgebreide reactie :good2
Of ze scheef staan heb ik allemaal gecontroleerd, maar vind dat best wel een beetje lastig om te zien.
Ik twijfel eraan of het slim is om er meer verzadiging in te stoppen, het is behoorlijk kleurrijk. Ik ga sowieso wel even kijken hoe het uitpakt!
Alchemist
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Zonsondergang(etjes)...

Bericht Geplaatst:

Matthijs, ik bedoel wel enkel lokaal in de wolken, als je het gele ook extra aanzet zal het snel over de top zijn denk ik :)
Plaats reactie

Terug naar “Landschappen”