~ Green leaves ~
- Erik Symoens
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Vind hem knap met een mooie omgeving!!
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Thanx!!
@Geert: omdat mijn foto's veel gejat worden. Of gekopieerd en op fb geplaatst. Nu staat er tenminste duidelijk mijn naam is. En twee keer. Nog meer gedoe als je het eraf wilt ;-) En bij uitsnijden hou je toch letters over.
@Geert: omdat mijn foto's veel gejat worden. Of gekopieerd en op fb geplaatst. Nu staat er tenminste duidelijk mijn naam is. En twee keer. Nog meer gedoe als je het eraf wilt ;-) En bij uitsnijden hou je toch letters over.
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Zag hem gisteren al voorbijkomen en vindt het een prachtig beeld. Wat een balans en daar word ik dan vrolijk van.
- jans pierre
- Lid

zeer prachtige foto
en mooi scherpstelling en mooi centraal genomen
groetjes Pierre
en mooi scherpstelling en mooi centraal genomen
groetjes Pierre
- Fotosmurf
- Moderator
- Contacteer:
Gewoon weer een echte Nuelle of zal ik zeggen een echte Zoë, wat een schat is het toch.
Heel fraai zo met de natuurlijke omlijsting en kwaliteit kunnen we wel aan jou overlaten.
Heel fraai zo met de natuurlijke omlijsting en kwaliteit kunnen we wel aan jou overlaten.

- BertvanElten
- Lid

Hoi Nuelle,
alles is al gezegd...erg mooi hoor.
Gr, Bert
alles is al gezegd...erg mooi hoor.
Gr, Bert
Dit is een prachtige foto tjemig. Ik moest echt even goed kijken of het geen composiet was. Werkelijk prachtige plaat.
- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Thanx Jo en Danny!!
Nee geen samengestelde Danny. Ze zit daar echt. ;-) Aan de rand van het gewas hoor. Ik wil niks beschadigen. Het was een afgelegen stuk langs de rand. Dierenvoeding heb ik inmiddels begrepen.
Nee geen samengestelde Danny. Ze zit daar echt. ;-) Aan de rand van het gewas hoor. Ik wil niks beschadigen. Het was een afgelegen stuk langs de rand. Dierenvoeding heb ik inmiddels begrepen.
- RoquiRocks
- Lid

Ik wist dat je heel goed met honden bent en dat bewijs je hier weer.
Die lens geeft een fraaie dieptewerking. In dit geval draagt het groen er om heen daar goed aan bij.
Je hond (ervaren fotomodel ?) kijkt mooi in de lens, ook.
Voor mij is 2x een logo op 1 foto toch echt te veel van het goede, hoor
Die lens geeft een fraaie dieptewerking. In dit geval draagt het groen er om heen daar goed aan bij.
Je hond (ervaren fotomodel ?) kijkt mooi in de lens, ook.
Voor mij is 2x een logo op 1 foto toch echt te veel van het goede, hoor

- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Thanx Gotchas en RoquiRocks!!
Twee keer naam is ook veel. Ik ben het gaan doen na de discussie op pd over mijn foto en het gebruik ervan. Het heeft mij echt aan het denken gezet. Tijdje nagedacht wat ik dan kon doen. En dit is eruit gekomen. Denk dat ik ter zijner tijd weer eens opnieuw ga kijken. Misschien iets subtieler erin zetten.

Twee keer naam is ook veel. Ik ben het gaan doen na de discussie op pd over mijn foto en het gebruik ervan. Het heeft mij echt aan het denken gezet. Tijdje nagedacht wat ik dan kon doen. En dit is eruit gekomen. Denk dat ik ter zijner tijd weer eens opnieuw ga kijken. Misschien iets subtieler erin zetten.

- RoquiRocks
- Lid

Nuelle schreef:Thanx Gotchas en RoquiRocks!!
Twee keer naam is ook veel. Ik ben het gaan doen na de discussie op pd over mijn foto en het gebruik ervan. Het heeft mij echt aan het denken gezet. Tijdje nagedacht wat ik dan kon doen. En dit is eruit gekomen. Denk dat ik ter zijner tijd weer eens opnieuw ga kijken. Misschien iets subtieler erin zetten.![]()
Nu kijk ik er met andere ogen naar ...... maar ietsje subtieler mag best wel .