Rowan & Gentle

Behalve vogels en insecten
dhldhldhl
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man
Contacteer:

Rowan & Gentle

Bericht Geplaatst:

Gefeliciteerd met de TC :upc
pipanda
Lid
Lid
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Rowan & Gentle

Bericht Geplaatst:

Die 2e is echt super erg leuke houding/blik en super scherp.
De 1e is een leuke blik maar imo veel te licht in de hoge lichten
Snoeteke
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Wederom bedankt voor de comments ... en Jeroenk, ik zal eens gaan kijken naar het translum want zoals ik het op jouw avator zie is het wel heel mooi ook. En wat je zegt, papier is lastig fotograferen met honden ook, het scheurt van de nagels, kreukt (ik heb niet de luxe dat ik het altijd kan laten hangen dus moet het iedere keer oprollen) en met iedere hondensessie ben je weer een stuk rol kwijt. Of mensen met smerige schoenen ... whatever. Dus ik ga toch eens naar het translum kijken ...
Wolves fotografie
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja
Contacteer:

Bericht Geplaatst:

Snoeteke schreef:Hoe doen jullie dat met achtergronden en huisdieren?
Verschillend. :D
Ik heb net als jij een zwart doek, dat als nadeel heeft dat je het inderdaad moet ontharen na sommige honden (en wat moet Photoshoppen). Ik heb alleen een materiaal uitgezocht dat niet zo kreukt, want ik houd niet van strijken. :rof
Verder heb ik papier, alhoewel ik dat minder voor honden gebruik, maar wel weer voor katten.
Ik heb wit pvc wat ik erg graag gebruik. Zeker met puppies een echte aanrader, aangezien deze vaak nog niet zindelijk zijn! Het grote nadeel hiervan is wel dat het snel rotzooi (haartjes, pluizen, maar ook ander vuil) aantrekt. Toch vind ik dat het voordeel (afneembaar) ruim opweegt tegen het nadeel.
En als laatste gebruik ik natuurlijke achtergronden. Dat kan buiten zijn, maar soms ook binnen...
Savatage
Lid
Lid

Rowan & Gentle

Bericht Geplaatst:

Foto 2 is heel erg mooi vind ik :) En over foto 1 is al genoeg gezegd :).

En over achtergronden vind persoonlijk gewoon natuurlijke achtergronden het mooiste . Al kan ik dit ook wel waarderen maar is voor mij veel te veel gedoe :) .
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”