Oke, dit weekend heb je je zin gehad, dus nu gewoon inschrijven zodat je volgend weekend weer wat te doen hebtGotchas schreef:ik wil gewoon een keertje als toeschouwer naar de foto's kijken...
Inschrijven Challenge XXII - start 6 januari 2012 (vol)
- Henry
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Peter
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
Eerst doe je niet mee, dan weer wel en nu weer niet?Moubs schreef:Ik weet niet of jullie het heel erg vinden als ik zeg dat ik me voor deze rond toch uitschrijf? :$
Ik heb écht te weinig tijd.
het spijt me....
- Moubs
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Klopt, school wisselt nogalPeter schreef:Eerst doe je niet mee, dan weer wel en nu weer niet?Moubs schreef:Ik weet niet of jullie het heel erg vinden als ik zeg dat ik me voor deze rond toch uitschrijf? :$
Ik heb écht te weinig tijd.
het spijt me....
- Lein
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Als de challenge voor dit of volgend weekend is, ben ik bang dat er weinig foto's zullen komen...ik kan natuurlijk niet voor anderen spreken, maar weet van mezelf dat ik geen tijd heb met de feestdagen:)
-
Gert64
- Lid

- Contacteer:
Okee, geen idee wat ik kan of moet verwachten. Ik bezit geen flitser, dus met evt binnengebeuren zal ik moeten improviseren. Ik bezit gelukkig wel een aantal lichtsterke lenzen.
-
Gert64
- Lid

- Contacteer:
Dat zit meestal wel goed. De flitser staat bij mij erg laag op de prioriteitenlijst. Volgend jaar komt er in ieder geval een F1.4 85mm bij. Eentje van falcon/samyang, heel betaalbaar spul, maar je moet wel zelf alles instellen. Dat moest vroeger ook, dus dat lukt nu ook wel. Oude lenzen gebruiken is ook leuk. Ik zal een keer proberen daar iets over te schrijven.