Zwart-wit week III => Annemiek <= Compleet!!!
- Paula Loonen
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Je update van donderdag ziet er een stuk beter uit wat achtergrond betreft 
Heel leuk idee.
Mag van mij nog wat helderder

Heel leuk idee.
Mag van mij nog wat helderder

De vier-dagen-dip is voor jou niet van toepassing! 

- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Dank allemaal.
Frans: wat is aan te raden met die lagen? Heb hem nu op huidige laag staan en maak een aparte laag aan om te bewerken. Bevalt het niet, dan delete ik de laag en begin weer opnieuw.
Oplichten twijfel ik over... als ik dit doe komt de achterste spuit minder goed los van de achtergrond...
Frans: wat is aan te raden met die lagen? Heb hem nu op huidige laag staan en maak een aparte laag aan om te bewerken. Bevalt het niet, dan delete ik de laag en begin weer opnieuw.
Oplichten twijfel ik over... als ik dit doe komt de achterste spuit minder goed los van de achtergrond...
bjornc schreef:'k Was gister vroeg onder de wol, dus heb je 'woensdagplaat' niet gezien.
Donderdag:
Een fraai landschap is het, met mooie weerspiegeling.
Keiharde licht doet de wolken in deze nog beter uitkomen.
Hier kan je natuurlijk niets mee... krijg je als je onderbroken wordt tijdens het schrijven van een post.
Ik bedoelde natuurlijk:
Woensdag, een fraai landschap etc.
Donderdag, leuk hoor de vitamines toevoegen aan vitaminebommetjes

- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Het zit zo: onze kat heeft diabetes, dus krijgt insuline gespoten. Ondertussen denk je na over wat je vandaag nou zal fotograferen en je oog gaat langs het fruit.... naald + fruit. Daar moet op zijn minst wel een sterkte titel bij. En PING, ineens komt fruitshoot voorbij 
Op de strijkplank met een fleecekleedje er overheen in de waskamer met een effen muur op de achtergrond en mijn 4 euro cheapy-kringloopflitser uitproberen welke afstand en felheid.. en uiteindelijk dit als resultaat.

Op de strijkplank met een fleecekleedje er overheen in de waskamer met een effen muur op de achtergrond en mijn 4 euro cheapy-kringloopflitser uitproberen welke afstand en felheid.. en uiteindelijk dit als resultaat.
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Vrijdag vind ik een heel mooie! Goed verloop van scherpte!! 

- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Thanks voor de reacties. Die beweging die je ziet Henry, is er in het echie niet. Misschien ontstaan door het verloop van scherptediepte? Of door de bewerking? Maar ze staan gewoon stil
Mijn vriend is in ieder geval blij met het resultaat (en ik ook
)
Mijn vriend is in ieder geval blij met het resultaat (en ik ook
)ik vind de vrijdag geslaagd. Iets spreekt mij erg aan. Ik denk het contrast of de donkere achtergrond.
Hoe heb je deze verlicht Annemiek ?
Hoe heb je deze verlicht Annemiek ?
- Annemiek
- Lid

- Contacteer:
Natuurlijk licht Wilbert. Gitaar in zijn steun gezet met snaren richting licht. Op de grond zwarte fleecekleedje weer gebruikt voor donkere achter/ondergrond en vanaf boven deze foto gemaakt. HIerna in Topaz omgezet naar zwart/wit, maar niet heel veel geschoven met de schuifjes. WEl een sterk vignet erbij gedaan, om de focus daar te leggen waar ik hem wilde.
Bedankt voor je uitleg