Zwart-Wit Week III Tony -Ma/di/wo/do/vrij/za/zondag
- ArtenCo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Donderdag én vrijdag weer van ouderwetste kwaliteit. Wel een klein beetje twijfel bij vrijdag over de steel van de plant/bloem. Had een iets langere steel mooier geweest? Ik weet het niet......
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Fraaie vrijdaginzending!
Een tikkeltje krap uitgesneden, maar een mooie omzetting naar zwartwit
Een tikkeltje krap uitgesneden, maar een mooie omzetting naar zwartwit

Dit soort opname moeten het normaal hebben van o.a hun kleuren. Knap hoe jij dus al 5 dagen laat zien dat het ook anders kan 

Vrijdag qua compositie geen aanmerkingen, maar hij komt me wel wat grijs over.
- Paula Loonen
- Lid

- Contacteer:
Druppels en een wat donkere weergave van je onderwerp.
Goed!!!
Goed!!!

- Mendel
- Lid

- Geslacht: Man
- Contacteer:
Maandag erg fijne zwartwit, met pit, goed verlicht en belicht met veel detail in de bol.
Dinsdag verrassende frisse zwartwit, kom oh zo helder over.
Woensdag zeer goed belicht op veertje met aangename scherptediepte, wel wat statisch in opbouw.
Donderdag is sierlijk in opbouw, komt mij als omzetting als wat minder over waardoor beeld wat vlak blijft in vergelijk met de andere in deze serie.
Ook vrijdag mist net de jeu in contrast voor mij, en alhier had ik toch een dekkende scherptediepte hebben willen zien.
Zaterdag is fraai standpunt, met mooie druppels
Zondag is sterke afsluiter, heel sierlijk in de opbouw, prachtige omzetting en fraai verloop van witte contrasten in bloem.
Al met al de eerste twee, en de allerlaatste als toppers in deze serie
Dinsdag verrassende frisse zwartwit, kom oh zo helder over.
Woensdag zeer goed belicht op veertje met aangename scherptediepte, wel wat statisch in opbouw.
Donderdag is sierlijk in opbouw, komt mij als omzetting als wat minder over waardoor beeld wat vlak blijft in vergelijk met de andere in deze serie.
Ook vrijdag mist net de jeu in contrast voor mij, en alhier had ik toch een dekkende scherptediepte hebben willen zien.
Zaterdag is fraai standpunt, met mooie druppels
Zondag is sterke afsluiter, heel sierlijk in de opbouw, prachtige omzetting en fraai verloop van witte contrasten in bloem.
Al met al de eerste twee, en de allerlaatste als toppers in deze serie