Moontjuh schreef:................
...................
........
Ik heb nu wel het gevoel dat ik in mijn blote kont sta![]()
![]()
....dat is dan "bedekt naakt"

jumper schreef:Moontjuh schreef:Mama is de baas...of bedoelde je wat anders?
Je hebt eens een andere uitleg gegeven.
Jumper BB
Het belangrijkste is dat je voor een shoot al een "foto" in je hoofd hebt...dat je weet hoe je hem moet bewerken om daar te komen en dat je daar met je lichtopstelling al rekening mee houdt.
Ik legde al uit dat de basis foto echt afgestemd is op de nabewerking....als ik standaard zulke foto's zou schieten zou ik me doodschamen. 

Moontjuh schreef:jumper schreef:Moontjuh schreef:Mama is de baas...of bedoelde je wat anders?
Jumper BB
Je bedoelt hoe de kids zijn tov elkaar? Dat zie je op de foto's al heel duidelijk. Op een ander forum heb ik daar inderdaad een vraag over beantwoord. Maar dat lijkt me hier niet van belang.

jumper schreef:Moontjuh schreef:jumper schreef:Moontjuh schreef:Mama is de baas...of bedoelde je wat anders?
Jumper BB
Je bedoelt hoe de kids zijn tov elkaar? Dat zie je op de foto's al heel duidelijk. Op een ander forum heb ik daar inderdaad een vraag over beantwoord. Maar dat lijkt me hier niet van belang.
Het gaf me toen toch een heel andere (positieve) kijk op je foto![]()
Jumper BB

Juul_75 schreef:Ik kan zo slecht shoppen whahahha ik kijk altijd vol bewondering naar anderen...Maar ik wil het wel eens gaan proberen!

Moontjuh schreef:jumper schreef:Moontjuh schreef:jumper schreef:Moontjuh schreef:Mama is de baas...of bedoelde je wat anders?
Jumper BB
Het gaf me toen toch een heel andere (positieve) kijk op je foto![]()
Jumper BB
ROBBY!![]()