Frans ik ben bang dat ik toch een kleine bekentenis moet afleggen betreft de zaterdag foto.
Ook dit is een donkere foto waarbij ik 2 flitsers heb gebruikt. Bij het omzetten naar Z/W probeerde ik eens 'kleuren omdraaien'. Dat is dus wat je hier ziet. De donkere versie was niet zo 'leuk' als de huidige versie. Daarna heb ik met een vignet het effect gemaakt maar dat hadden jullie waarschijnlijk al door.
Graag zou ik willen om foto's te kunnen maken met veel licht en lichtere achtergronden maar ik ben erachter gekomen dat dit nog erg lastig is. Voorlopig dus nog oefenen met donkere achtergronden.
Iemand een idee wat voor achtergrond en ondergrond ik heb gebruikt ? (eerste raden voordat je onder spoiler kijkt)
- Spoiler: Toon
Wilbert

Altijd leuk om vanalles uit te proberen, want je kunt er weer je voordeel mee doen in een andere foto als je dat zou willen. Al is het maar om er een klein deel van te gebruiken op deze manier
dat het een dag niet lukt neemt niemand je kwalijk , we doen dit ook voor ons plezier en niks moet