Oranje
- filipo
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Bedankt voor de fijne reacties 
@fran : dat schrijf je perfect
@Boelo81 : handtekening plaats ik op al mijn internetfoto's. Als ze om het even waar terechtkomen is er (evt) nog een spoor van de maker. Bij afdrukken of voor aan de muur, plaats ik ze er natuurlijk niet op. Het zal een eeuwige discussie blijven : wel of niet...
EXIF : 1/60s - f/5.6 - ISO500 - 85mm met een Nikon 85mm macrolens
@fran : dat schrijf je perfect
@Boelo81 : handtekening plaats ik op al mijn internetfoto's. Als ze om het even waar terechtkomen is er (evt) nog een spoor van de maker. Bij afdrukken of voor aan de muur, plaats ik ze er natuurlijk niet op. Het zal een eeuwige discussie blijven : wel of niet...
EXIF : 1/60s - f/5.6 - ISO500 - 85mm met een Nikon 85mm macrolens
- simonephoto88
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Heel mooi, fijne compositie!
- GladiusMaximus
- Lid

Blijf geloven, maar de realiteit is dat die handtekening in slechts seconden onzichtbaar te verwijderen is.filipo schreef:... handtekening plaats ik op al mijn internetfoto's. Als ze om het even waar terechtkomen is er (evt) nog een spoor van de maker. ...
- filipo
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties 
Zo naïef ben ik nu ook niet dat ik dat niet weet dat het kan (let op de "(evt)")
Maar... vandaag de dag is "sharen" een modewoord. Zo blijken bvb mijn MINI-foto's op Pinterest gedeeld te worden en dus telkens mooi met mijn website-adres er nog steeds op. Altijd leuk als daardoor iemand ook mijn andere foto's ontdekt...
Zonder handtekening zou dat wel iets lastiger zijn...
@GladiusMaximus : "...te verwijderen is" is nog niet hetzelfde als "...verwijderd wordt".GladiusMaximus schreef:Blijf geloven, maar de realiteit is dat die handtekening in slechts seconden onzichtbaar te verwijderen is.filipo schreef:... handtekening plaats ik op al mijn internetfoto's. Als ze om het even waar terechtkomen is er (evt) nog een spoor van de maker. ...
Zo naïef ben ik nu ook niet dat ik dat niet weet dat het kan (let op de "(evt)")
Maar... vandaag de dag is "sharen" een modewoord. Zo blijken bvb mijn MINI-foto's op Pinterest gedeeld te worden en dus telkens mooi met mijn website-adres er nog steeds op. Altijd leuk als daardoor iemand ook mijn andere foto's ontdekt...
Zonder handtekening zou dat wel iets lastiger zijn...
- GladiusMaximus
- Lid

Overigens gebruik je een bescheiden, maar duidelijke en mooi vormgegeven handtekening.
In deze vorm en op die plek stoort die mij in het geheel niet.