Hele snelle dame

Behalve vogels en insecten
Plaats reactie
Ron62
Moderator
Bezwaar bewerken: Nee
Geslacht: Man

Hele snelle dame

Bericht Geplaatst:

Tijdens een rondje om 't meer bij ons in de buurt was bij 't hondenstrandje deze bastaard Whippet bezig om andere honden uit te dagen een sprintje te trekken.......man man, wat liep dat beest hard. :rof

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding

7
Afbeelding
Mendel
Lid
Lid
Contacteer:

Re: Hele snelle dame

Bericht Geplaatst:

Zijn ze allemaal net niet :(

Of je mist de scherpte op het rennende dier, of de lichtval en schaduw is ongunstig.

De eerste krijgt mijn voorkeur, ondanks de schaduw op de poten, heeft een goede scherpte en we hebben goed oogcontact met het olijke hondje.
Rob Pieters
Lid
Lid

Bericht Geplaatst:

Voor mij ook de 1e, mooie actie heb je daar te pakken, met de meeste scherpte en het mooiste licht
gjdenbesten
Lid
Lid
Bezwaar bewerken: Ja

Bericht Geplaatst:

Allemaal aardig, maar een meegetrokken foto had de snelheid benadrukt. En dat mis ik nu.
Ron62
Moderator

Bericht Geplaatst:

De eerste vind ik zelf ook 't best gelukt, idd. o.a. omdat de hond net mijn kant op keek.

Pannen heb ik ook nog aan zitten denken, maar ik was al blij dat ik ze er een paar keer goed op had staan, dus ik durfde m'n sluitertijd niet omlaag te gooien.
Die hond liep zo hard dat ik al moeite had om ze met een snelle sluitertijd een paar keer goed te vangen....eigenlijk zat ik ook te dichtbij, maar vlak achter mij staat een heuvel en dan hadden de foto's vanuit een hoog standpunt genomen moeten worden en dat is meest ook minder fraai.

Maar misschien kom ik ze daar nog een keer tegen en dan gaan we natuurlijk in de herkansing en ga ik toch proberen de afstand tot de hond op de één of andere manier te vergroten. :dk ;)
Plaats reactie

Terug naar “Dieren”