Mooi zeg. Goed vastgelegd naar mijn idee. De mooiste vind ik 2 en 3. Die vind ik het sterkst en meest spreken. De rode ogen en de rode achtergrond bij foto 2 en bij 3 de hoed en kraag met het juiste gezicht erbij. De eerste is zeker een goede gelijkenis, maar vind hem wat te veel als een pop overkomen. Van foto 5 vind ik het kostuum erg druk en van de black elf vind ik het gezicht wel erg goed maar de lichte punten in de haren wat minder. Maar neemt niet weg dat het een heel mooie serie dan wel 'single - frames' zijn!!! Top.
Voor mij is F2 de topper, door de rode ogen en de rode paraplu. Wat compositie betreft denk ik dat bij F5 die heel goed is alleen jammer van de achtergrond
Leuk om hier ook weer heel andere creaties te zien. Voor mij is foto 4 ook de enige die ik zelf gezien heb. Foto 3 vind ik zeker de mooiste van je serie. Wat ik mij wel gelijk afvroeg: hoort hij bij de lijkwagen met het skelet erin? Zo ja dan heeft hij zondag zijn post verlaten. Dat skelet vond ik overigens wel humor (het skelet zat op de bestuurders plek en er zat een zwarte kraai naast hem).
Die hoorde daar idd bij ja. Dit jaar helaas niet al teveel platen geschoten ,laat daar en vaak op de rest van de familie moeten wachten...In Arcen (17/18 sept) maar beter....
Waarschijnlijk gaat Arcen niet lukken voor ons. Qua afstand is Haarzuilens voor ons ook veel interessanter (is een half uurtje hiervandaan). Ik zie dat jij er echt een behoorlijk eind voor hebt moeten rijden... Ga je meerdere van dit soort events af? Binnenkort is bijvoorbeeld Keltfest weer in Dordrecht. Wel iets anders (de muziek is daar ook belangrijker en vergeleken met EFF is het kleiner), maar ook erg gezellig!