Jij noemt het een westernsjaal en ik een zakdoek. Misschien een foute benaming van mij maar dat is een klein detail (hier worden ze op jaarmarkten verkocht als boerenzakdoek). Maar bij deze westernsjaal, wat ik dus wel een pluspunt vind, horen een paar cowboylaarzen (en met mij zijn er meer die deze mening delen) eventueel met een paar sporen, en dat kunnen ook moderene uitvoeringen zijn... (maar dan wel zonder GSM? in z'n broekzak)
Wat die "klapperpistool" betreft; ik heb die bewust tussen aanhalingstekens gezet, want ik persoonlijk moest lachen toen ik deze "stoere cowboy" zag staan met zijn klein revolvertje.
(
Zoals "Crocodile Dundee" ooit eens zei: "You call that a knife?" 
)
Ik heb lange tenen maar meestal schoenen met stalen neuzen aan dus je mag er van mij op gaan staan en dansen

Het enige wat ik heb geprobeerd is mijn eerlijke visie te geven om te helpen, niets meer en niets minder. En natuurlijk mag je reageren op kritiek, echter probeer jij wel steeds alle kritiek tegen te spreken en goed te praten met verwijzingen naar boeken en bestaande foto's. Ook grote fotografen maken shots die veel (terechte) kritiek krijgen. Afijn, ik beoordeel hun foto's niet maar de individuele foto die hier ter beoordeling wordt geplaatst en als er verder geen info bij een foto wordt geplaatst moet ik het doen met het gegeven beeldmateriaal