Mijn eerste buitenshoot, heb hierbij geen extra gebruik gemaakt van kunstlicht omdat ik het niet goed voor elkaar kreeg. Door het klooien met de techniek, vind ik het niet allemaal even waardig, en merk ik dat ik na mijn studie mij snel moet gaan ontwikkelen.
Toch wilde ik over deze foto's horen wat jullie er van vinden, zodat ik daar van kan leren, dus graag input over het buiten shooten, evt met tips hoe ik hier met een flitser toppers van had kunnen maken.
Deze shoot had ik beide dames al lang geleden beloofd en ook gedaan, toen was het overigens redelijk mislukt, dus nu weer over gedaan, we zijn vanaf 11.00 tot 21.00 bezig geweest, ik was doodmoe maar heb veel geleerd. De dames bleven er lol inhouden tot het bittere eind.
1.

2.

3.

4.

5. met een extreme bewerking, vond ik het mooiste bij deze foto

Wat levert dat omkleden toch grappige momenten op, de dames hadden er geen enige moeite mee, maar het werd wel grappig toen ze zich omkleden in een steenkolen fabriek, die dienst deed als koeien stal, toen ze dat deed kwam er een behoorlijk gereformeerd gezin aan, waarvan de man het leuk vond om eens in die koeien stal te kijken. Die wist niet wat hij zag denk ik.