Al tijd geleden geschoten, maar ben erg benieuwd wat jullie er van vinden. Twijfel zelf of ik hem nou mooi moet vinden of niet. Naar mijn gevoel mist hij teveel scherpte, vind de compositie zelf niet slecht maar kreeg het commentaar dat mensen niet kunnen zien wat het is... wat vinden jullie?
Wat je zelf al aangeeft, beetje onduidelijk wat het is... komt ook doordat de ogen dicht zitten wss. Vind de omzetting tot zwart wit niet echt mooi, het had wél mooi kunnen zijn als je misschien een andere compositie had genomen. En hij mist idd scherpte! Vind hem ook een beetje krap... Hoop dat je er wat mee kunt
voor mijn ipad is ie wat te groot. maar in je avatar kun je goed zien dat het eigenlijk een fraaie foto is qua compositie. heb je na het verkleinen nog naverscherpt?
Frans schreef:voor mijn ipad is ie wat te groot. maar in je avatar kun je goed zien dat het eigenlijk een fraaie foto is qua compositie. heb je na het verkleinen nog naverscherpt?
De compositie spreek mij wel aan, anders maar toch interesant. Voor wat betreft de scherpte heb ik mijn twijfels, ook als hij wordt naverscherpt. Omzetting naar zwart-wit zit wel goed.
Bedankt voor jullie meningen. Helaas woont dit niet zo lieve katje niet meer in burger's, maar hopelijk is haar vervangster net zo "tam" zodat ik nog eens kan oefenen met scherpte in de foto