Portretjes Zchiva in het park
- Nuelle
- Lid

- Bezwaar bewerken: Ja
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Erg leuke foto's! Volgens mij is het geen serie. Alleen 2 dan. Maar is dat een serie?
Ik zou die wazige streep onder bij de eerste weghalen. Zonde van de plaat. Zelf zou ik hem krapper kroppen omdat de hond er geweldig leuk op staat.
Die laatste is mijn favoriet hoor! Super leuke bewerking. Nog een klein beetje vlekken weghalen in het beeld en ik zou deze foto koesteren!
Ik zou die wazige streep onder bij de eerste weghalen. Zonde van de plaat. Zelf zou ik hem krapper kroppen omdat de hond er geweldig leuk op staat.
Die laatste is mijn favoriet hoor! Super leuke bewerking. Nog een klein beetje vlekken weghalen in het beeld en ik zou deze foto koesteren!
- Frans
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
Mooie hond die lekker fris de wereld inkijkt.
Je hebt het licht mooi onder controle waardoor er nog volop detail in de vacht zit.
Ben eigenlijk benieuwd welke je zelf de beste van deze drie vindt.
Je hebt het licht mooi onder controle waardoor er nog volop detail in de vacht zit.
Ben eigenlijk benieuwd welke je zelf de beste van deze drie vindt.
- FrenchBull19
- Lid

- Contacteer:
de laatste !
- Reko
- Lid

- Contacteer:
Bedankt voor jullie reacties! Het is natuurlijk niet echt als serie bedoeld.
Nuelle, welke vlekken bedoel je precies? Qua bewerking voornamelijk kleur temp aangepast en wat geschoven met zwart en wit.
Frans, als fotograaf.... nr3 als liefhebber en trotse baas van m'n hond nr1 die laat dan toch het mooist het karakter zien.
Nuelle, welke vlekken bedoel je precies? Qua bewerking voornamelijk kleur temp aangepast en wat geschoven met zwart en wit.
Frans, als fotograaf.... nr3 als liefhebber en trotse baas van m'n hond nr1 die laat dan toch het mooist het karakter zien.
- Frans
- Lid

Reko schreef:Frans, als fotograaf.... nr3 als liefhebber en trotse baas van m'n hond nr1 die laat dan toch het mooist het karakter zien.
had zo'n vermoeden.
als neutrale toeschouwer kijk je meer naar het plaatje.
als eigenaar naar het eigene van je hond denk ik.
Gefeliciteerd met je TC
- -Ans-
- Lid

- Contacteer:
Een heerlijke serie...
Foto 1 vind ik al helemaal geweldig!!! De wazige strook onderaan stoort mij niet en maakt voor mij een geleidelijke overgang van kader naar stenen opp waar je hond op leunt (ik kan het missch helemaal verkeerd hebben, maar ik zou die foto wel eens willen zien met een héél ietsiepietsie lichte witte vignette) . De houding maakt de foto af: een prachtig oogcontact met de hond, hele mooie, zachte kleuren en prima scherpte. Ik zou zelf heel erg blij zijn met deze foto.
Foto 2: ligt wat in dezelfde lijn al de eerste, maar vind ik wat minder vanwege de houding die minder rechtstreeks contact houdt met de kijker.
Foto3 is helemaal super!!! De kleuren mochten van mij nét wat minder fel, maar deze is een hele terechte TC!!!
Proficiat Reko!!!

Foto 1 vind ik al helemaal geweldig!!! De wazige strook onderaan stoort mij niet en maakt voor mij een geleidelijke overgang van kader naar stenen opp waar je hond op leunt (ik kan het missch helemaal verkeerd hebben, maar ik zou die foto wel eens willen zien met een héél ietsiepietsie lichte witte vignette) . De houding maakt de foto af: een prachtig oogcontact met de hond, hele mooie, zachte kleuren en prima scherpte. Ik zou zelf heel erg blij zijn met deze foto.
Foto 2: ligt wat in dezelfde lijn al de eerste, maar vind ik wat minder vanwege de houding die minder rechtstreeks contact houdt met de kijker.
Foto3 is helemaal super!!! De kleuren mochten van mij nét wat minder fel, maar deze is een hele terechte TC!!!
Proficiat Reko!!!

- Nuelle
- Lid

- Contacteer:
Reko schreef:Bedankt voor jullie reacties! Het is natuurlijk niet echt als serie bedoeld.
gefeliciteerd! Terechte TC!
Vlekken was niet geheel het juiste woord maar ik weet geen ander... Ik bedoelde de witte "vlek" bovenin midden in de boom. Een witte licht"vlek. Daar zag ik er nog wat van. Maar dat is heel kritisch gekeken hoor! Zoals ik naar mijn eigen foto zou kijken als ie af was.