romy
- __Erik__
- Lid

- Bezwaar bewerken: Nee
- Geslacht: Man
- Contacteer:
Had Romy al gezien op de telefoon, wilde even m'n kleptop afwachten, ik blijf Frans volgen, de 2e is voor mij de fraaiere, oogt iets scherper vooral de ogen, wellicht zou de combi ogen van 2, huid van 1 de beste optie worden, mooie dame, top sfeer 

- Annemiek
- Lid

- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Foto 1 vind ik ook niet mooi qua bewerking Martijn. Het is wel heel onnatuurlijk geworden 
De 2e vind ik al beter, maar in mijn ogen zou het nog natuurlijker mogen (of ze heeft veel foundation op???)

De 2e vind ik al beter, maar in mijn ogen zou het nog natuurlijker mogen (of ze heeft veel foundation op???)
- martijn1
- Lid

- Contacteer:
Annemiek schreef:Foto 1 vind ik ook niet mooi qua bewerking Martijn. Het is wel heel onnatuurlijk geworden
veel foundation op, het verschil in 1 en 2 is enkel het soften van de huid..
allen dank
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Op zich mooi licht hoor wat je gebruikt hebt. Nu heeft zwart als nadeel dat het te zeer overgaat in het haar zo rond de oren en dat vind ik storend. Het is net of de achtergrond Romy aan het opslokken is.
Huid armen is nu ook niet in verhouding met gezicht en dan te popperig aangezet. VInd ik overigens ook bij foto twee aan de orde nog.
Huid armen is nu ook niet in verhouding met gezicht en dan te popperig aangezet. VInd ik overigens ook bij foto twee aan de orde nog.
- mrJanneman
- Lid

- Contacteer:
Gefeliciteerd met je TC, had ik niet verwacht.

Die is in tha pocket!