Foto 1 vind ik wat aan de lichte kant. Ik ben het wel eens met de tip om het haar wat weg te halen bij neus en oog. Foto 2 vind ik heel mooi. Goede blik ook. Foto 3 ook een mooie. Haar mond trekt een beetje hier
mooie serie de eerste vind ik ook iets te licht , de tweede heeft ze een leuke blik lekker ontspannen pose , en de derde vind ik toch de mooiste, de haren storen mij niet ( die in de neus wel )
Leuke serie. Iets aan de lichte kant, ik denk dat een tikkeltje meer contrast goed uit zou pakken.
De tweede spreekt voor mij het meeste. De uitsnijding vind ik net wat minder. Het was mooier geweest als ze er helemaal op had gestaan. Zoals het nu is zou ik een klein stukje van de onderkant afhalen zodat de laarspunt net wegvalt naar haar vingertjes niet worden aangesneden.
Bij de derde heb ik het gevoel dat hij sterker wordt als hij net boben de bovenzakje is afgesneden.
Ik vind deze foto's een beetje contrast loos en grijs. Dat is jammer. De laatste foto vind ik het mooist. Daarin word ik het minst afgeleid van dingen erom heen. En de ogen van het meisje vind ik spreken.