Donderdagmiddag was het gelukkig een droge middag en heb mijn kans gezien om naar Aekingerzand te gaan bij Appelscha. Er is niet alleen prachtig bloeiende heide maar her en der kwam ik ook wat schaapjes tegen. 3 platen met ieder een totaal andere omgeving. De derde foto laat zien dat er ook een heel deel van dit gebied vol met dood hout ligt en geeft een troosteloze aanblik maar gek genoeg zag ik juist daar de meeste schapen grazen. Maar het is een heel contrast met de zand en heidevlaktes.
1schaapje
2schaapjes
2update
3schaapjes
Laatst gewijzigd door ytje123 op 22 aug 2014 23:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Na lang wikken en wegen, voor mij ook nr 1 als beste, gevolgd door nr 2 en dan nr 3. Zoals Fotosmurf al heeft aangekaart, is de lucht in 2 en 3 niet optimaal. Kleuren in 2 spreken mij meer aan dan landschap van 3. Compositie van nr 1 ziet er goed uit, fraaie kleuren en schaap brengt het landschap met boom weer terug in evenwicht.
een mooie serie ik ga niet kiezen, in de eerste vind ik de lucht netjes , de tweede is de comp. erg mooi, en de derde drie op een rij ook heel leuk... .....
Ik heb een update geplaatst van de twee schaapjes tussen de heide. Hier is de lucht anders. Zo Beter?
@ Schaeddy: die krijg ik de komende week ergens. Heb een leuk dealtje op marktplaats gevonden en krijg een stuk of tien Cokinfilters met houder en adapterringen, waaronder twee grijsverloopfilters en een circulair polarisatiefilter. Dus daar zal ik dan mee aan de slag gaan, ik ben benieuwd.
Ga ook voor update 2! kleuren van de hei en schapen zijn top de lucht is dan wat minder, Maar dat gaat helemaal goed komen met je filters krijg je echt plezier mee. Gr Jan