Jip, ik ben iemand die de lat altijd wel hoog legt.. een perfectionist. Zo is mijn persoon doorgaans.
Omdat ik zo ben verwacht men altijd het beste. Ik moet er echt aan wennen als men mijn mindere werk in het leven ook goed genoeg vindt. Ik ben alleen nog geen topfotograaf en ik meet mij altijd, zoek de uitdaging, met een hoger niveau. In de fotografie accepteer ik dat dat niet zomaar gaat. De lol is belangrijker en als ik mijn best gedaan heb zitten er vast leuke foto's tussen maar niet altijd. Leuk is niet altijd goed genoeg en in alles wil ik beter worden. Ik kan niet tevreden zijn op een hangend nivo, al kan je daar soms niet onderuit. anyway.
Als ik werk corrigeer ik soms mild de leidinggevenden met strakke werkende eventueel uit te voeren plannen.. vandaar dat ik ook steeds thuiszit..ze krijgen een minderwaardigheidscomplex... Minder goed werkt ook vaak, omdat inderdaad wat jij zegt, sommige mensen nemen daar ook genoegen mee.
Maar als ik merk dat ik iets beter kan, zal ik niet snel genoegen nemen met minder.
Maar hier op het forum gaat dat allemaal niet zo zwaar op gelukkig