Je foto's zouden bij mij niet door de keuring heen komen.....alle vogels zijn onscherp en de achtergronden lijken mij hier het scherpste punt te zijn.
Allereerst je instellingen.... waarom f/13?
Door je diafragma te vergroten(kleiner getal) krijg je een snellere sluitertijd en worden(als je goed scherp stelt

) de achtergronden wat waziger, waardoor de vogels wat meer "los" komen daarvan.
Ik zou niet op het allergrootste diafragma van je lens gaan zitten, de meeste lenzen presteren beter als je iets daaronder blijft, dus stel dat je lens een maximale opening heeft van f/5.6 op 300mm. dan zou ik het diafragma op f/7.1 zetten.
Je sluitertijden zijn hier ook te traag, met vliegende vogels minimaal 1/1000, maar liefst nog sneller....1/2000 of nog korter.
Dan je instellingen om de vogels scherp erop te krijgen.
Ik kan in je Exif niet zien waar je AF op stond, maar met bewegende onderwerpen moet je in ieder geval AF-C(bij Sony heet het zo, bij Nikon weet ik het niet) gebruiken......continu autofocus.
Ook de scherpstelpunten die je gebruikt zijn vrij belangrijk.
Nu weet ik niet hoeveel mogelijkheden jouw camera daarin heeft, maar 1 puntje gebruiken is met deze omstandigheden vaak niet te doen, dus of alle scherpstelpunten gebruiken en hopen dat je camera de vogels als onderwerp ziet, of de middelste 9 punten gebruiken en dan toch op 1 van de vogels zien te richten.
Bij bewegende onderwerpen die wat groter en/of dichterbij zijn is het soms wel mogelijk om 1 scherpstelpunt te gebruiken.
Sommige camera's hebben ook iets van "tracking" erin zitten, dat betekent dat als je eenmaal goed scherp hebt gesteld op een vogel hij deze ook automatisch in de focus houdt.
Klinkt allemaal simpel, maar ook dan zal je zien dat er nog zat "missers" tussen zitten, maar als het goed is heb je dan ook wat gelukte foto's erbij.
Veel succes!