Manon_ schreef:
Ga eens leren lezen joh!
Edit: En als je dat al kunt.. doe dat dan ook.
Zow!! dat zijn de binnenkomers..
Je komt hier binnen en je gaat gewaardeerde leden als Henry zo afbekken? Sorry ik heb ook wel eens een conflictje met Henry maar ik kan me niet herinneren dat ik hem heb aangevallen, eigenlijk altijd zijn mening!
Maar mijn advies zou zijn.....
Een goed overwogen lens keuzen.
Ik heb dus een 28-75, een 70-200 met converter, een nifty fifty maar die ligt onder in de lol.
Sinds 50mm niet echt bruikbaar is voor portretten, heb ik daar niks aan. Daarnaast een portret op F1.8 is onbruikbaar, of je moet wat geks willen.
Kies daarom dus een groepjes lenzen dat je in meerdere situatie goed is te gebruiken, dan hoef je niks extra's mee te nemen.
Als ik ga wandelen heb ik een tasje mee met daarin wat snufjes, extra batterijen, extra kaartje en de 28-75 de 70-200 zit er op met de converter. Dan past er nog zat bij, maar geen zin om flitser, en kwastje en die meuk mee te nemen is alleen gewicht. doe ik daar een flesje drinkje in.
@ duckie ik ging wat kort door de bocht, en ik had eigenlijk moeten zeggen ik vind zo'n tas niks met wandelen. Je hebt toch vaak wat gewicht bij je. Of mijn 70-200 zit er in, of de 150-500mm dat hangt dan wel een hele dag aan 1 kant van mijn nek. Ik heb nekklachten, als ik dan moe ben is mijn rugtas al te veel.