Citaat:
Zie het als die mensen die auto's pimpen. De een ziet een Ferrari en daarmee een auto die helemaal af is. Alles eraan is perfect. De ander ziet een canvas dat klaar is om aan te passen. Dikke bumper, Chrome velgen, leren bekleding, aangepaste versnellingspook enz. De een zal dan ook zeggen dat je de auto dan verziekt hebt terwijl de andere zal zeggen dat hij nu nog mooier is geworden. Smaak.dat is voor mij en een hoop nieuwe generatie fotografen onlosmakelijk deel van fotografie geworden. Hier hebben we het al eerder over gehad en ik ben bang dat we het daar niet eens over gaan worden en dat is ook niet erg. Ieder zijn ding.
Zo kan je het ook bekijken Danny

... en daar kan ik ook inkomen, zonder weer volledig akkoord te zijn met je...
Ik heb 45 jaar ervaring met het tunen van auto's en race wagens, zowel voor show / street use, als voor de race track.
En dit met Ferrari's, Lamborghini's, Maserati's, De Tomaso's, Alfa's, BMW, Lotus, enz...en ik kan je bevestigen dat
je hier ook heel goed moest nadenken, en een sterke planning maken voor je eraan begon.
Als de auto klaar was, moest alles prima in orde zijn voor een volle tevredenheid van de klant,
met dergelijke klanten had je nooit een tweede kans...of tijd voor aanpassingen, of het nog eens overdoen...
Hetzelfde met race wagens,... als die uit de werkplaats kwamen moest alles top zijn, want er werd gereden
voor podiums

nationaal en internationaal moest alles aan de hoogste eisen voldoen
Een beetje of topic, maar eigenlijk ook weer niet zoveel... think first, think twice, and toroughly before you start a job !
DD.