Je moet lekker je onderschrijft houden zoals je hem wilt hoor! Wilde alleen even aangeven dat wat ik aangaf!
Ik denk dat het nu tijd word eens naar een fotowinkel te gaan, die zeggen dan iets heel anders haha!
Maar neem de camera daar eens in je hand, en vraag ook om het even te testen met een grip, dan kun je het verschil bepalen, en of die 150 euro?? je waar is.
Neem de lenzen eens vast en ervaar het verschil in bouw tussen de 24-70 canon, en de tamron 28-75. Bepaal of het je die duizend euro meer waard is..
En vraag eens naar de range 70-200 lenzen, schroef ze eens op de camera die je op het oog hebt. En ervaar wat voor jou werkt.
Want om het je nog wat moeilijker te maken. Er is ook nog de 70-200 F4 Deze is ook erg goed, maar heeft 1 nadeel er kan geen 2x converter op, die voor vogelaars haast onmisbaar is. Maar is dus wel het proberen waard.
Als je nu eens prijzen wilt kijken. Kijk dan eens op
www.kameraexpress.nl Is een fotografie winkel met een erg groot assortiment, waarvan de prijzen laag te noemen zijn, omdat ze 1 van de grote zijn, verkopen ze veel kunnen ze de marges dus laag houden, waardoor ze weer meer verkopen, waardoor ze uiteindelijk meer verdienen. Je kunt wel eens korting krijgen van 50% met de plaatselijke fotoboer.
Vandaag was ik bij Steenweg (utrechtse electra winkel) daar stond 1600 (en een beetje) boven de 50D deze is iets van 800 bij KE. Er stond wel bij vraag naar de aanbieding, wat dus betekend dat ze kijken naar wie je bent en dan wat ze vragen, zie je er uit als een sukkel, met geld teveel, dan vragen ze meer. Lijk je er verstand van te hebben betaal je minder.