welke camera gebruik je?? (ik heb zelf wel eens zo´n probleempje gehad met mijn vorige sony alpha, en toen bleek dat de sensor een stukje verschoven was, c.q. uit het ´lood´ geschoten was, reparatie was de moeite niet meer, dus ik heb een andere gekocht.met de wat oudere sony alpha´s schijnt dit wel vaker voor te komen, met name bij de 1e serie, en dan met name a200, a700, maar zolang ik niet weet welk toestel jij gebruikt, kan ik er geen zinnig antwoord op geven eigenlijk..)
oeps! na bekijken vna je profiel zie ik dat je een alpha 200 hebt.. ik kan met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid zeggen, dat de sensor uit zijn ´voegen´ is gevallen..
probleem is bekend, zeker na een x-aantal clicks, en het is op zich te repareren, maar gebruikte a200´s zijn veelal voor goedkoper te krijgen, gebruikt, dan dat de reparatiekosten zijn..
ik heb er vorig jaar eentje gekocht ter vervanging van mijn ori alpha 200, op marktplaats,voor niet al teveel, met weinig clicks, en ik schiet weer lekker verder..