Nogmaals ik heb een maand geleden mijn 40 en 50D verkocht, want ik kon ze toch niet samen met mijn 5D gebruiken, te weinig vingers en 1 oog te weinig.

Voor het geld, waarvoor ik de 50D en 40D beide met grip heb ik een 7D gekocht, en behalve wat test shots nog niet gebruikt maar ik wil een cam hebben met crop en snelheid voor sporten ed. Wat overigens ook gewoon met de 5D kan. En was ik in eerste instantie van de gedachte dat ik niets zinnigs meer kreeg voor de 40D en daarom alles aanhield, maar nu ben ik van mijn erg weinig gebruikte 50D ook af. En ben ik er een grip en 50 euro op achteruit gegaan en oja een body.
Daarnaast schiet ik toch het meest met mijn 5D, en ja het is niet eens een MkII maar een MkI en ook die is nog steeds heel erg goed, en ook nog steeds snel genoeg voor sport ed ,maar icm met mijn 17-40 erg prettig voor binnenshuis en andere zaken. En ik kan er nog steeds mee fotograferen echt heel raar dat je met een 5DMkI nog gewoon kunt fotograferen.
Tenminste als ik sommige topics op fora lees dan moet je een 7D of 5DMkII hebben ander lukt het niet kwa ruis en kwa AF.
Ik vraag me af wat waarom ze dan niet met Nikon zijn gaan fotograferen en wat er uberhaubt is gebeurd met al die foto's van al die Canon crop cams en andere camera's
Pallet zout dus.