Ik denk dat de toepasbaarheid van deze mega optische zoom erg klein zal zijn en de foto's gemaakt met deze camera in de praktijk erg tegen zullen vallen (tenminste... als je kritisch naar de foto's kijkt). Je zal volgens mij bij maximaal inzoomen snel last hebben van bewegingsonscherpte omdat óf het onderwerp beweegt óf omdat je camera beweegt.
Bij maximaal inzoomen zul je de camera heel stevig moeten verankeren (bijvoorbeeld met een duur statief) om bewegingsonscherpte door je camera te voorkomen. Ik denk eerlijk gezegd dat je de foto bij flink inzoomen met de camera-timer moet maken of met een extra afstandsbediening om bewegingsonscherpte veroorzaakt door het indrukken van de ontspanknop te voorkomen.
Met het verhogen van de iso-waarde (het standaard recept) om aan de "juiste sluitertijd" te komen, zul je al snel ruis in de foto gaan introduceren. Iets wat de kwaliteit van de foto niet ten goede komt. Daarbij gaat een hoge iso-waarde ten koste van de details.
Voor een erg korte sluitertijd heb je ook nog eens flink wat licht nodig, wat de kwaliteit van de foto vaak ook niet ten goede komt. Veel licht betekent in het algemeen een lekker zonnetje. Een lekker zonnetje betekent vaak hard licht met een grote kans op overbelichting en harde schaduwen.
Zoals een oud Amerikaans spreekwoord zegt: "There ain't no such thing as a free lunch".

______
Update: Typefouten verwijderd en tekst een wat geüpdate