Help!!!
Ik zie door de bomen het bos niet meer.
Enkele weken geleden leek onze compactcamera, Samsung NV10 het begeven te hebben en werd ik in een fotozaak geattendeerd om superzoom-camera's, waarvan ze toevallig net 1 in de aanbieding hadden. Ga niet over 1 nacht ijs en heb met verdiept in superzoom. Interessant product aangezien ik niet aan de spiegelreflex wil (is met nu nog te ingewikkeld en daar heb ik met 2 jonge kinderen de tijd niet voor).
Gelukkig, of misschien wel helaas, bleek onze camera het na een paar harde tikken toch weet te doen. Maar toch bleef die superzoom interesseren en als ik iets in mijn hoofd heb zitten, is het er niet zomaar uit.
Maar zoals ik al zei, ik zie door de bomen het bos niet meer. Op diverse fora worden dezelfde camera's aangeprezen maar tegelijkertijd ook afgekeurd. Had ik net mijn zinnen gezet op bv Sony DSC-H10, lees ik toch minpuntjes. En zo met nog meer camera's. Dus ik wend me nu tot jullie ervaringsdeskundigen.
Ik wil graag een superzoom camera, voor huis tuin en keuken gebruik, kinderen, dierentuin enz. Wil er max EUR 300,00 voor uitgeven. Wil geen batterijen. Liefste een accu met een kabel die je direct in de camera kunt pluggen om op te laten (niet eruit halen dus).
Kunnen jullie mij adviseren?! Alvast bedankt.
Groetjes, Esther
|