Dank voor het reageren.
Ine S schreef:
Ben je zelf ontevreden dan? Volgens mij komt het duel prima uit de verf.
Ben zeker niet ontevreden hoor, verre van dat. Vooral de blik van de rode speler maar ook de focus van de ander maken dit beeld tot een goede foto voor mij.
Maar als je op je krukje zit en de spelers komen op je af en je kan niet verder uitzoomen en je ziet door je zoekers dit geweld op je afkomen is het schrikken en een keuze maken vluchten of toch foto maken.
Ik blijf eigenlijk altijd zitten en maak de foto die ik meestal wel weggooi maar deze niet.
En het is maar een titel he.
@Ab en gewoon laten staan zodat anderen kunnen zien wat er mogelijk is tegenwoordig.
Ik ben geen fan van Ari en ik gebruik het ongemerkt waarschijnlijk ook omdat het door de tool geweven zit tegenwoordig. In het ene programma wat meer dan bij het andere.
Wat mij bij jou foto's opvalt is dat het er geplakt uitziet maar dat ook de focus van de heren anders is, de witte speler kijkt zelfs minder naar de bal mijn inziens.
Vooral in de 2e foto lijkt het gras continu herhaald wat bij de eerste foto alleen in de voorgrond te zien is.
Is mijn beleving hoor anderen vinden het misschien heel mooi.
Maar het blijft bijzonder dat Ari met een druk op de knop een heel beeld aanpast.
Ik probeer er zoveel mogelijk van weg te blijven en het gewoon old school te oden als er wat gekloond moet worden.