Foto 1 en 5: Heb ik misschien wat té veel bewerkt wat betreft de kleuren. Ik zal wat terugschroeven en zien of ik de kleuren zo wat correcter/natureller kan doen uitkomen.
@Flash: geen reflectiescherm gebruikt. Er was die dag uitermate felle zon, dus stonden ze op dat moment in de schaduw.
De ZW versies zijn gemaakt op aanvraag van het koppel. Achteraf vond ik ze best wel leuk, maar ik kan er zeker inkomen dat ze voor sommigen wat te pittig zijn... De ZW versie van foto 1 is één van de favorieten geworden van het koppel zelf.
Foto 6: is voor mij favoriet. Het koppel bevond zich wel in het felle licht om dat de etalage op dat moment een zonnebad kreeg. Maar het stoort me uiteindelijk niet. Ik van het ouderwetse tintje aan deze plaat heel leuk
Foto 7: Tja, hihi, daar zijn de meningen heel duidelijk over. Is inderdaad van beiden een moment geweest van ontlading. Mogen we eens helemaal zot doen?, vroegen ze. En ja, ik geef toe, het is nogal een spontaan en "zot" koppel...
Foto 8: Moest heel erg snel gaan. Zaten aan het eind van de fotoshoot, toen een cafébaas ons vroeg of we in z'n interieur gordijn van kralen wilden gebruiken. Ik heb daar dan toch maar handig gebruik van gemaakt...