Tijd geleden dat ik iets postte. Druk druk druk.
Deze foto heb ik al in oktober gemaakt en vandaag herontdekt.
Ik heb er alleen nog niet helemaal een goed gevoel bij. Vooral wat betreft de uitsnede.
Groot vol op het scherm ziet het er leuk uit, maar zo verkleind op het forum lijkt het ook meteen weer "te klein".
Dus bij deze de vraag aan jullie: Is het wat? Of kan ik er nog wat aan doen? Of is het niks?
Foto 1, originele post
Model = NIKON D40 - Exposure Time = 1/500" - F Number = F5 - ISO Speed Ratings = 200 - Flash = Off - Focal Length = 140mm - Focal Length In 35mm Film = 210mm
Bewerkingen: levels iets aangepast, contrast iets verbeterd, helderheid iets bijgesteld, naverscherpt.Foto 2, update van foto 1
Model = NIKON D40 - Exposure Time = 1/500" - F Number = F5 - ISO Speed Ratings = 200 - Flash = Off - Focal Length = 140mm - Focal Length In 35mm Film = 210mm
Bewerkingen: levels iets aangepast, contrast iets verbeterd, helderheid iets bijgesteld, naverscherpt.Foto 3, update, een ander standpunt op verzoek
Model = NIKON D40 - Exposure Time = 1/50" - F Number = F10 - ISO Speed Ratings = 400 - Flash = Off - Focal Length = 180mm - Focal Length In 35mm Film = 270mm
Bewerkingen: levels iets aangepast, contrast iets verbeterd, naverscherpt.Foto 4, update, update van foto 3 na advies vriendin over uitsnede
Model = NIKON D40 - Exposure Time = 1/50" - F Number = F10 - ISO Speed Ratings = 400 - Flash = Off - Focal Length = 180mm - Focal Length In 35mm Film = 270mm
Bewerkingen: levels iets aangepast, contrast iets verbeterd, naverscherpt.Hmm, bij nader inzien blijkt dit niet dezelfde paddestoel, maar degene die op een metertje afstand stond.
Van het origineel heb ik wel een ander standpunt, maar daar schaam ik mij over voor de scherpte.
Dus mag je het met deze doen.