Hallo
voor school koos ik het keuzevak portret fotografie. De module was dubbel, en gericht op de fototherapie.
Meer info over fototherapie. let op engels en bloot foto's aanwezig Aan de ene kant werd er van mij verwacht mij te verplaatsen in de rol van hulpverlener door te kijken naar andermans foto's en wat dat zegt. Maar aan de andere kant werd ik zelf ook gefotografeerd en moest ik dus ook mij verdiepen in de rol van de 'patient'. De bedoeling was dan ook dat ik mij bewust werd van wat het betekend om foto's van mij zelf te (laten) maken, eerlijk gezegd viel dat mij nog vies tegen.
1. Maak een paar foto’s van een stedelijk landschap of stedelijke omgeving waar je jezelf in herkent; die bij je past en/of die je persoonlijkheid reflecteert. 1.
2. Maak 2 portretten van de ander. Intevier elkaar over de foto van vorige week. Maak een serie waar bij de fotograaf bepaald, en 1 waar het model bepaaldregie bij fotograaf2.

3.
Klik hier voor de foto's van mij door de andere fotograafRegie bij model4.

5.
Klik hier voor de foto's van mij door de andere fotograaf3. Maak een serie zelfportretten waarin de volgende aspecten uit “The self-portrait experience” terugkomen: - Myself - Myself and the Other - Myself and the World.6. Myself. Kwetsbaar en niet meer dan wat het is.

7. Myself and the other (relatie). Dit zijn 3 manieren hoe ik in relatie tot een ander kan staan.

8. Myself and the world. Hier heb ik willen laten zien dat de wereld vaak aan mijn voorbij gaat.
4. Maak een dubbelportret van jezelf: bestaande uit 2 foto’s: een portret van jezelf dat gemaakt is door een ander, en een zelfportret.Ik heb voor deze foto gekozen van mij in een bos in winterverpakking en camera. Ik ben ben hier helemaal verstopt achter mijn kleding en cam, daarnaast ben ik hier in mijn hum. Foto is gemaakt door mijn vader.
Klik hier voor de foto's van mij door de andere fotograafVoor mijn eigen portret heb ik gekozen voor foto 6. Hier kan ik mij niet verstoppen, en zo in mijn (ogenschijnlijke) nakie ben ik kwetsbaar en dus niet zo gelukkig
Er mochten maar 8 foto's in, daarom zo met links en zo, daar wordt het verhaal niet duidelijker van, maar ik wil het er toch graag bij laten zien.