Henry schreef:
Duckie, ik heb tijdens diverse wedstrijden en het Hockey Below The Sea diverse foto's gemaakt in beide hallen en het licht is inderdaad verschillend. Als ze in de Topsport Hal echter alle lichten ontsteken (...) dan heb je schitterend licht. De foto's die ik daar van het Nederlands team bijvoorbeeld heb geschoten zien er gewoon goed uit.
Sjinouck, v.w.b. het opnamestandpunt (heeft dus niks met de mist te maken), kan dit volgens mij veel beter... 

Plaatjes van voren genomen, zoals deze...

zien er naar mijn bescheiden mening heel anders uit.
frontaal standpunt is idd vele malen beter.. 

er was echter geen sprake van een wedstrijd, waarin men ieder in een aparte baan zwom, maar eigenlijk een beetje alles door elkaar heen.. 

er is echter 1 zwemvereniging in de buurt, die behoorlijk serieus zwemt, en dat is volgens mij scheldestroom, dus dat wordt eens uitkijken of ze eens een echte wedstrijd zwemmen, en hopelijk dan wat minder zooi of minder zwemmers in 1 baan in beeld.. maar zoals k al zei, ik heb dit nog nooit gedaan, en wilde eea eerst uitproberen, en leren van mijn fouten, ik hoop dat ik volgende keer met de tips van hier en wat eigen ervaring met wat beters kan afkomen.. (en dat zal ook nog wel enige tijd duren denk ik... toch wel leuk, om af en toe es wat anders uit te proberen, al doende leert men weer..