Mijn zoon zit op een voetbalclub. En als vader verwacht zo'n club dat je als vrijwilliger de club een beetje helpt. Nu heb ik geen verstand van voetballen dus de f-jes trainen zag ik al niet zitten. Achter de bar, mmmm. Dat is niet goed voor me. Lijnen trekken op het veld? Vind ik ook niet echt een uitdaging. Het is altijd het zelfde patroontje. Dus ik zei, laat mij maar een keer een foto maken. Dat was twee seizoen geleden. Nu was ik aan de beurt. Of ik wat portretten kon maken voor het jaarlijkse magazine. Nou ja, ik vond dat ik wel wat mocht doen voor het cluppie. Inmiddels een heel project geworden. Inmiddels moet ik 8 portretten gaan maken. Dit is de eerste. Bert ik bedoel Bart, de teammanager van het eerste elftal.
BART

70mm - 1/125 - f/2.8 - iso 400
Leuk technisch detail om te vertellen is dat we voor het raam zitten met een wit stoffen rolgordijn er voor. Buiten staat een grote octabox door het raam te flitsen. Had ik nog nooit zo gedaan.Maar qua schaduwen in het gezicht zijn deze tot een minimum beperkt gebleven dacht ik zo.
Groet,
Johan.