Daniel Doyen schreef:
1. Ik begrijp eigenlijk niet goed waarom je al die sproetjes weggewerkt hebt in je eerste foto,
2. ik vind je tweede foto beter en het is dan ook meer natuurgetrouw en meer gevoel uitstralend ook...
3. Op je eerste had ik niet gereageerd, omdat ik er een raar gevoel bij had, een beetje zoals Frans eigenlijk,maar ik kon er niet goed de vinger opleggen wat er allemaal mislopen was in de post-productie.
Veel kleine details dus, die (voor mij

) je eerste foto verstoorde.
4. Je tweede vind ik sowieso stukken beter
DD.

1 a. Ik vind sproeten minder mooi bij dit soort foto's, ik wil de modellen er zo uit laten zien, zoals ik ze mooi vind en dat is in dit geval zonder sproeten.
2a. Waarom moet een foto van een model natuurgetrouw zijn.
2 b. Deze opmerking vind ik erg leuk van iemand die regelmatig de grenzen van de fotografie opzoekt, waarbij o.a. de make-up soms voor mij aan het carnavaleske grenzen, dit is niet kwaad bedoeld maar wel de reden dat ik soms niet op je foto's reageer. Je zit er ook niet op te wachten om elke keer te horen dat ik het niets vind of dat het mijn smaak niet is.
3a.Het rare gevoel wat jij en Frans bij de foto krijgen zit niet in de bewerking maar in de opname.

denk ik.
4. Dank je wel.

Ik dus niet.
Hierbij dan nog een foto van het model ...ook met bewerkte huid,normaal haal ik ook de nekharen weg dit keer dus niet,in België noemen dat " vliegertjes" of zoiets.
De foto staat er in groot formaat op en het is een crop. Dus de bewerking is goed te zien.