Mensen, ik zal even mijn vorige reactie toelichten. Ik was gisteren foto's aan het bekijken en de reactie's aan het lezen. metname 1 persoon die ook op mijn foto's heeft gereageerd haalde het bloed onder mijn nagels vandaan met zijn opmerkingen die in mijn ogen niet veel toegevoegde waarde hebben dan puur een reactie uitlokken. Normaal gesproken ga ik hier niet op in aangezien het foto's maken een hobby is en een zinloze discussie voeren op een forum niet.
Natuurlijk weet ik ook dat dit geen topfoto's zijn, en dat er verbeterpunten zijn en daar sta ik ook absoluut open voor. Wellicht had ik deze foto's ook op een andere plek moeten plaatsen onder het mom van een probeersel. Ik heb jammer genoeg niet de beschikking over modellen en die ene keer dat zij kan en wil, maak ik gebruik om diverse lichtopstellingen/bewerkingen te proberen. De rest is op dat moment voor mij bijzaak maar niet compleet onbelangrijk natuurlijk. Sommige zaken zie ook ik over het hoofd en daarom plaats ik ze ook om te leren en mijn voordeel eruit te halen.
Helaas had ik gisteren een dag waarin ik me mee liet slepen en in een emotie gereageerd heb. Ik sta echter nog steeds achter mijn opmerking dat wanneer je een opmerking plaatst deze wel van toegevoegde waarde moet zijn voor de topicstarter met als doel deze naar een hoger niveau te helpen. Dit doe je in mijn ogen door gerichte feedback te geven en eventuele tips die hij of zij kan meenemen in een volgend project. En dus niet door mensen af te branden of sarcastische opmerkingen te plaatsen.
Dank voor jullie aandacht!