Zo te zien ben je behoorlijk kwaad op mij........
Ik ga je toch nog even het één en ander onder je aandacht brengen.
Bij je foto plaats je de tekst "Bedankt voor het kijken en eventuele reacties!"
Dus ik neem aan dat je het op prijs stelt als er iemand commentaar op je foto geeft om de eventuele onvolkomenheden te corrigeren en tot een beter resultaat te komen.
Henry geef je een paar tips.
Ik laad jouw foto, bewerk deze even om te zien of ik wat zinnigs kan zeggen of wat er eventueel nog toepasbaar is op deze foto.
Ik hou mijn commentaar kort omdat ik in de bewerking heb gezien dat er geen topfoto van te maken is, maar goed genoeg voor een verbetering, misschien is de foto voor jou toch waardevol.
Ik schrijf dus "Te donker. nog even iets aan doen.
In het volgende commentaar krijg ik nog bijval van xafke.
Dan schrijf jij.
"Bedankt voor de reacties op deze bewogen plaat
Ga er niks meer aan doen, het is gewoon out of focus en tegelijk bewogen.
Nou Geert, als je dit allemaal al weet.
bewogen plaat
niks meer aan doen
out of focus
bewogen
Dan heb je even een schop onder je kont nodig om zo'n foto te plaatsen, het getuigt van weinig respect tegenover de mensen die de moeite hebben genomen om je foto te voorzien van opbouwende commentaar om er nog iets van te maken.
In mijn reactie vraag ik aan je "wat je nu eigenlijk van mij wil weten" ik verbaas me over jouw reactie dus ik doe mijn advies er gelijk bij dat je een bewogen/out of focus/ en onderbelichte " foto beter in de prullenbak kan gooien, zeker als je er zelf van overtuigd bent dat er "niks meer aan te doen is"
Om kracht bij te zetten heb ik je foto een "snapshot" genoemd en ik geef je het advies je foto "in de prullenbak gooien" met de door jou aangevoerde gebreken, nou ik vind dit een behoorlijk mild commentaar dus daar kan het niet aan liggen. Ik laat je weten dat WIJ dat rotzooi noemen, 'tja een Rotterdammer
Helaas is dat het enigste wat bij jou blijft hangen gezien je reactie begint met
" Hela makker... rotzooi!!!"
Ik denk, hij heeft er niets van begrepen, laat maar even gaan, ik reageer nog wel een keer.
Bij deze dus.
Mocht je daar niet overheen kunnen stappen en je boosheid nog niet over is, dan staan er genoeg foto's van mij op het forum om je op uit te leven.