Oei moeilijke vraag om ze te beantwoorden.
Ik zie in je foto's dat je verschillend met licht werkt. Wat goed is want door te doen en uit te proberen leer je.
Misschien is het mijn smaak Geert. En kijk ik teveel vanuit wat ik zelf mooi vind.
Wat ik graag zie in een foto wanneer er met licht gewerkt wordt is een evenwicht tussen licht en donker, zacht en hard. Een samenspel tussen licht en onderwerp. Een soort balans tussen de verschillende elementen die de foto uiteindelijk tot 1 geheel maakt. Lekker vaag hé!
Het is een gevoel. Iets dat je raakt als je ernaar kijkt.
De foto is echt super leuk en heel creatief maar ik mis zelf het evenwicht en de sfeer die je kan bereiken door het licht te gebruiken als deel van de foto en niet alleen als bron om je onderwerp "te verlichten".
Maar nogmaals, dit is mijn mening en smaak. Jouw smaak is denk ik iets anders dan de mijne besef ik. ;-)
Ik vind jou licht vrij hard en vlak maar dat kan ook heel gaaf zijn en bij je passen. Er zullen genoeg mensen zijn die mijn stijl te warm en too much vinden.
Ik wil wel even zeggen dat ik het super vind hoe jij je open stelt voor tips en adviezen. Het is daardoor echt leuk tips te geven en je ook te zien groeien door alle adviezen die je krijgt mee te nemen!