Update.....
We hebben dus deze problemen aangekaart aan Coolblue en deze heeft direct contact opgenomen met Acer zelf......met deze mail als antwoord...
Je hebt ons laten weten dat je product niet naar behoren lijkt te functioneren.
Zoals je mag verwachten willen ook wij dat dit zo snel mogelijk voor je wordt opgelost.
Onze ervaring leert dat in dit geval Acer de snelste weg biedt naar een oplossing van dit probleem.
De snelste en gemakkelijkste oplossing voor het probleem is om je product aan te melden voor de pick-up en return garantie van Acer. Een koeriersdienst komt je product dan kosteloos bij je ophalen en brengt je product na reparatie weer bij je terug.
Je bereikt de telefonische klantenservice van Acer als volgt:
1. Bel naar Acer (openingstijden maandag - vrijdag van 09:00 tot 18:00 uur) :
Voor Nederlandse klanten: 0900 - 202 07 67 (0,80 per gesprek)
Voor Belgische klanten: 078 - 15 00 23 (lokaal tarief)
2. Geef door aan de medewerker dat je het toestel gekocht hebt via Coolblue
3. Geef het defect door.
Je ontvangt verdere instructies om het defecte product op te laten halen door een koerier.
Het is daarnaast ook mogelijk om je product aan te melden via de website van Acer.
In Nederland ga je hiervoor naar
http://www.acer.nl/ac/nl/NL/content/service-contactIn België ga je hiervoor naar
http://www.acer.be/ac/nl/BE/content/service-contactOp deze pagina klik je in het vakje met Online Zelfservice op "bied uw product aan ter reparatie". Vervolgens kun je met behulp van het serienummer een afspraak maken om je product te laten ophalen.
GOED OM TE WETEN.
Voordat je je product retour stuurt aan de leverancier geven we je graag het volgende mee:
* Wil je je gegevens behouden? Vergeet dan niet een reservekopie te maken.
* Is je product beveiligd met een wachtwoord of pincode? Schrijf deze code dan op, zodat de reparatie geen vertraging oploopt.
* Bied je product zo schoon mogelijk aan. Haal vloeistoffen (water, benzine) uit het apparaat.
* Stuur je product, tenzij anders aangegeven door de fabrikant, compleet retour.
* Accessoires die geen onderdeel uitmaken van het product, zoals een sim- of geheugenkaart, hoef je niet mee terug te sturen. Tenzij hier specifiek om gevraagd wordt.
* Stuur een kopie van je aankoopfactuur mee.
* Verzend je product het liefst in een blanco verpakking en gebruik eventueel opvulmateriaal.
* Bewaar de Track & Trace gegevens, zoals bijvoorbeeld de 3S-code bij PostNL
TOT SLOT.
Je retourmelding is bij ons geregistreerd onder nummer ????????
zelf weggelatenWens je geen gebruik te maken van de service van Acer? Neem dan gerust contact met ons op, dan zorgen wij dat je product bij de afdeling Retouren terecht komt.
Hiervoor bel je ons gewoon op telefoonnummer (+32) (0)3 8082705, maar je kunt natuurlijk ook reageren via dit e-mailadres.
Met vriendelijke groet,
Jordi van Coolblue
En dan deze bevestiging...
Beste Acer klant,
Uw Acer product is aangemeld met referentienummer 10953352G .
Zorg ervoor dat uw data veilig op een extern medium staat voordat de koerier langskomt.
Acer kan niet aansprakelijk gesteld worden voor dataverlies.
Neem contact op met UPS om een afspraak te maken voor ophaling van uw defecte product.
UPS is te bereiken via het volgende telefoonnummer:
UPS The Netherlands: 0900-2255877
UPS Belgium: 078-250877
Uw Acer product dient ingestuurd te worden zonder accessoires en stevig ingepakt,
bij voorkeur de originele verpakking, met het referentienummer duidelijk zichtbaar aan de buitenkant van de verpakking.
We wijzen u erop dat u verantwoordelijk bent voor de schade die ontstaat tijdens transport, als dat duidelijk komt door slechte verpakking. De reparatiekosten zijn dan voor u.
Gelieve ook de probleemomschrijving mee te sturen in de doos, bij voorkeur in Engels,
alsmede een kopie van uw aankoopbewijs voor garantiebepaling.
Zodra we uw product ontvangen, krijgt u een bericht van ons.
Tevens word u op de hoogte gehouden van de status.
Kind Regards, Acer Customer service
En dan ook contact opgenomen met de koerierdienst UPS en die komt morgen de pc halen....
Wordt vervolgd!!!