Ahum schreef:
Citaat:
Van harte overigens

Ik vind het alleen maar leuk als men kritisch is naar miijn werk. Vlekjes moet ik nog eens op mijn pc gaan bekijken, want daar hou ik ook helemaal niet van

. Darlen geeft overigens geen "wit" oogwit, maar wat grauw/gelig, daar wil ik niet te veel aan doen. Volgens mij ben ik ook een van de weinigen die zelden tot nooit ogen oplicht. Het licht viel zoals het viel en ik zie nogal eens foto,s langskomen die vreselijk uit balans zijn door spierwitte ogen, terwijl dat door het aanwezig licht niet zou kunnen, waardoor de foto niet meer geloofwaardig is. Subtiel en een tikkie kan wel of course! Dank voor je visie . Door reacties van mensen ga ik altijd even opnieuw kritisch naar mijn foto kijken en vaak heeft men een punt

Laat ik eerst even zeggen dat ik het mooie foto's vind waarbij foto 1 de voorkeur heeft.
Toch heb ik nog een paar puntjes aanhalen, als je het kritisch wil bekijken.
Zo vind ik de huidskleur net iets te geel en mogen de donkere partijen opgehaald worden.
Misschien is het niet zo maar de rouwrandjes onder de nagels vind ik verschrikkelijk.
De oneffenheden op het gezicht is al aan gehaald.
De achtergrond mag ook wel iets lichter, ik bedoel dan niet wit.
Ik haal er wat uit:
- huidskleur: foto,s zijn neutraal gehouden mbv grijskaart, er zijn vele soorten donkere huidstint, die van Darlene is best bijzonder
- oneffenheden op huid : idd al meer aangehaald, maar waar bedoelen jullie precies?

( boven aan hoofd zijn haarstoppeltjes en die wil ik niet helemaal weghalen en is in het groot best leuk

)
- lichtere achtergrond (smaakdingetje vrees ik )
- rouwrandjes: misschien was het mooier geweest als de nagels gelakt waren idd, de plaknagels zijn hardstikke schoon, maar je ziet haar eigen nagels er onder door ( ook schoon maar grauw van kleur)
- donkere partijen ophalen : wordt de foto Dan niet veel te vlak?
Niet dat ik alles wil weerleggen hoor, maar het is leuk om over Foto,s te discussieren en ik wil graag achterhalen waarom iemand iets vind. In dit geval ben ik het met de meeste opmerkingen niet eens haha!