Ook al is een deel van de opmerkingen gericht aan Frans, ik kan het toch niet laten om even op het totaal te reageren.

Marsel Wauters schreef:
... maar op zulke momenten is er weinig tijd om over na te denken en op zo een boer met zijn paard staat nog altijd geen "pauze-knop"...( ook nie goe...
Voor mij geen argument om dan maar niet even de tijd te nemen om er toch een goede compositie van te maken. Daarnaast vraag ik me af wat er zou zijn gebeurd als je de boer gevraagd had of je even een foto van hem mocht maken.
Marsel Wauters schreef:
...Dan is er ook nog het feit dat ik daar was voor mijn hobby en die boer was daar op een zondagmorgen al aan 't werk, had ik opzij kunnen gaan had ik de boer zeker beter in beeld kunnen brengen maar dan had mijn ouwe Peugeot zeker in beeld gestaan (ook nie goe...
Eigenlijk zeg je hetzelfde: je was van mening dat je niks aan de situatie kon doen en alleen maar kon afdrukken. Ik ben het hier eerlijk gezegd niet mee eens.
Marsel Wauters schreef:
...als ik de boer in front wou fotograferen moest ik zeker links de akker op; je ziet toch wat daar aan de gang is? de zoon van de boer begint daar mest te strooien en op een zondagmorgen had ik daar geen behoefte aan.
Eerlijk gezegd had ik niet gezien wat daar aan de gang was. Dat je geen zin had in middenin het uitrijden van de mest te gaan staan, dat begrijp ik goed.
Ik krijg bij het zien van de foto wel de indruk dat de boer nog wel eens terug kon komen.