Ik begrijp je enthousiasme voor carnaval (nou ja, eigenlijk begrijp ik dat niet, maar dat even daargelaten), maar ik vind de foto's ronduit rommelig. Slordige composities en er is geen touw aan vast te knopen.
Ik wil ze wel graag even langslopen:
#1: Veel kleur. Je ziet bijna niet waar het om gaat. Daarbij afgesneden personen: Niet mooi in dit geval. Zij hadden wellicht wat eenheid in de foto kunnen brengen.
#2: Vrij slordige compositie, omdat de trompet op een ongelukkig punt is afgesneden. Daarbij zijn de kleuren ook niet fris en dat wil je toch met carnaval?
#3: ook een rommelige foto met te weinig scheiding tussen voor en achtergrond, waardoor het onduidelijk is wat je eigenlijk met deze foto wilt. Daarbij is de foto ook niet echt scherp
#4: Ook hier weer: veel kleuren die door elkaar heen lopen en waar gaat het je eigenlijk om? Het onderwerp is mij niet geheel duidelijk. Wellicht ook omdat het schuin van achter is gemaakt.
Algemeen: Je maakt veel foto's schuin van achter. Is daar een reden voor? Niet dat het fout is, maar je had er meer de beleving van de mensen kunnen aflezen. Die beleving, daar gaat het toch vaak om zeggen ze met carnaval (ik heb er geen ervaring mee

)
Begrijp me goed, ik wil je beslist niet afkraken, maar ik hoop dat je iets aan deze commentaren hebt om tot beter foto's te komen. Fotograferen is meer dan alleen maar op een knopje drukken.